czwartek, 11 października 2012

Kasia i Daniel

 Terabajty rawów, setki godzin pracy spędzonych przed komputerem - tak w skrócie wyglądał mój kolejny sezon ślubny, który powoli dobiega końca. Dziękuję  wszystkim Parom Ślubnym,  które zdecydowały się na wybór mojej osoby oraz pozwoliły mi towarzyszyć i  zatrzymać w formie obrazu momenty jak: gest, ruch, radość, wzruszenie. Gorące podziękowania dla gości weselnych za pozowanie  :), dla rodzin, a w szczególności rodziców Państwa Młodych za ciepło i życzliwość wobec mnie.
 Kiedy słyszę od Was, że zdjęcia są super, piękne, bajeczne, kiedy widzę uśmiech na Waszych twarzach czy zachwyt przy oglądaniu albumów przed ich odbiorem, to dostaję skrzydeł do dalszej pracy oraz motywacji do szlifowania swojego warsztatu. Tylko wtedy ma to sens. Ale  nasłodziłem :)
Gdy zakończy się sezon,  postaram się częściej wrzucać coś na  blog. Na pewno będzie sporo zmian kosmetycznych, nowy blog, inna galeria ukryta i otwarta, która ułatwi Wam szybsze ładowanie się zdjęć na wolnych łączach internetowych oraz pozwoli na oglądanie zdjęć w większej rozdzielczości.
Zapraszam  na spotkanie Pary, które poszukują fotografa i nie są jeszcze zdecydowane. Zobaczycie nowe pokazowe albumy na sezon 2013,  mam również do wglądu kilka pełnych reportaży ślubnych z obecnego sezonu na które dostałem zgodę na publikację. Dla zdecydowanych zawsze dorzucam coś gratis :)
Od przyszłego sezonu w Waszej uroczystości może za darmo uczestniczyć drugi fotograf (mój asystent – syn),  który w tym roku podczas sesji plenerowych zajmował się głównie oświetleniem. Dzięki temu będziecie mieli więcej zdjęć, ujęcia uchwycone okiem innego fotografa, z innej perspektywy :).
Zapraszam
Mariusz

Przy okazji wrzucam kilka klatek z pleneru Kasi i Daniela, z naszej pięknie odnowionej, łomżyńskiej Starówki oraz Restauracji na Farnej , którą polecam, super jedzonko, można zjeść tanio, smacznie, w fajnym klimacie z nutą w tle
J , i właściciele są bardzo mili.

















Restauracji na Farnej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz